Audyt SEO & Optymalizacja stron Wrocław

Dostosujemy stronę
tak by zaczęła zarabiać

Przygotujemy dokument, w którym znajdziesz

rozwiązania wszystkich błędów na Twojej stronie www

i porady jak sprawić by zaczęła sprzedawać.

Czym jest
optymalizacja stron

Jesteśmy agencją SEO, która podchodzi do optymalizacji stron internetowych i audytu SEO w sposób szczególny. Nie staramy się optymalizować strony tylko pod wybrane słowa kluczowe. Oczywiście optymalizacja stron poprawiająca widoczność na wybrane słowa kluczowe to jeden z najważniejszych etapów, ale nie jedyny. Optymalizujemy strony pod kątem prędkości wczytywania się strony, zwiększamy na nich zaangażowanie klientów, poprawiamy użyteczność przez zastosowanie technik UX, dbamy o czynniki zewnętrzne jak choćby o linki i jakość wyświetlanych się wyników w Google. Staramy się podchodzić do tego kompleksowo i zoptymalizować cały serwis, a nie tylko poszczególne podstrony.

Wprowadzając w życie optymalizację stron czy spisując audyt seo, kieruje nami jeden cel: zwiększyć sprzedaż. Tworząc audyt seo staramy się wykorzystywać najnowsze rozwiązania technologiczne oraz narzędzia. Chcemy aby nasza współpraca przebiegała w sposób ciągły, nie tylko po zakończeniu audytu seo czy optymalizacji stron.

narzędzia seo

Jak pracujemy
tworząc audyt seo

W czasie naszej pracy wykorzystujemy darmowe, jak i płatne narzędzi by pozyskać jak najwięcej informacji na temat analizowanej strony internetowej. Wszystko to, po to, aby dostarczyć najlepsze rozwiązania dla Twojej witryny. Poniżej kilka narzędzi, które cenimy sobie najbardziej: Google Keywords Planner, Google Search Console, Analytics, Google Docs, Senuto, Majestic, Ahrefs, Clusteric, Screaming Frog.

Czym jest
optymalizacja stron

Usługa optymalizacji stron i audytu seo może zostać dostarczona w dwojaki sposób: osobno audyt seo i osobno optymalizacja stron, oraz jako usługa połączona.

Optymalizacja stron to usługa polegająca na wykorzystaniu praktycznych umiejętności specjalisty SEO. Działania w obrębie optymalizacji skupiają się na podniesieniu widoczności strony www na odpowiednie słowa kluczowe w Google oraz analizie i poprawie błędów w kodzie strony (np. optymalizacja nawigacji strony, dostosowanie elementów w celu poprawienia konwersji), aby zwiększyć potencjał SEO i pozycjonowanie. Efektem optymalizacji www jest lepsze działanie strony, lepsza konwersja ruchu, szybsze indeksowanie się stron, poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania czy szybkość wczytywania się serwisu. Po wykonanej optymalizacji stron klientowi dostarczany jest raport z przebiegu prac i wprowadzonych zmian.

Czym jest
audyt seo

Audyt SEO to dokument ze zbiorem uwag i rozwiązań, które powinny zostać niezwłocznie wdrożone na stronie klienta aby polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce. Wielkość audytu seo zależy od wielkości i skomplikowania strony internetowej. Analogicznie jest z czasem przeprowadzenia i dostarczenia dokumentu: sklep internetowy, czy portal wymaga więcej czasu na analizę, niż strona firmowa dostarczająca dwie usługi. Przyjęło się, że audyt seo wygląda w sposób następujący: diagnoza problemu -> opis problemu -> rozwiązanie problemu.

Jak rozliczamy się
za audyt i optymalizację

Kwota końcowa za przeprowadzenie audytu seo lub optymalizacji strony zależy od kilku czynników: konkurencyjności branży, wielkości branży, technologii użytej na stronie, poziomu skomplikowania strony, wielkości strony i potencjału na rozbudowę. Im te czynniki są większe i bardziej konkurencyjne tym cena audytu wzrasta. Kwota końcowa będzie uwzględniać też czas pracy programisty w przypadku gdy konieczne będzie wprowadzenie bardziej skomplikowanego rozwiązania.

Ostateczna zapłata za optymalizację i audyt seo następuje dopiero w momencie, w którym powyższe dokumenty i działania spełniają Twoje założenia.
Chcemy mieć pewność, że wszystkie dostarczone porady i zalecenia były jak najbardziej przydatne.

Minimalna kwota jaką pobieramy za audyt SEO to 2200 zł netto + VAT. Co do optymalizacji to godzina pracy naszego specjalisty zaczyna się od 180 zł / godz.

Nie planujesz tyle wydawać? Daj znam znać mimo wszystko – na pewno odpiszemy na Twoją wiadomość.

Kontakt

Dane kontaktowe

m. [email protected]

t. 664 086 647

Górnicza 96/4, 54-136 Wrocław
(Pracujemy zdalnie – adres wyłącznie korespondencyjny)

6 + 6 =

Kontakt dla klientów

Paweł Kot
Head of SEO
t. 664 086 647
m. [email protected]