Audyt SEO & Optymalizacja stron

Wyeliminujemy błędy
na Twojej stronie

Przygotujemy dokument, w którym znajdziesz

rozwiązania wszystkich błędów na Twojej stronie www.

Czym jest
optymalizacja stron

Jesteśmy agencją SEO, która podchodzi do optymalizacji stron internetowych i audytu SEO w sposób szczególny. Nie staramy się optymalizować strony tylko pod wybrane słowa kluczowe. Oczywiście optymalizacja stron poprawiająca widoczność na wybrane słowa kluczowe to jeden z najważniejszych etapów, ale nie jedyny. Optymalizujemy strony pod kątem prędkości wczytywania się strony, zwiększamy na nich zaangażowanie klientów, poprawiamy użyteczność przez zastosowanie technik UX oraz dbamy o czynniki zewnętrzne jak choćby o linki i jakość wyświetlanych się wyników w Google.

Wprowadzając w życie optymalizację stron czy spisując audyt seo z zaleceniami poprawiając jakość strony kieruje nami jedna myśl: zwiększyć ruch na stronie, który przełoży się na konwersję i sprzedaż. Tworząc audyt seo staramy się wykorzystywać najnowsze rozwiązania technologiczne oraz narzędzia. Chcemy aby nasza współpraca przebiegała w sposób ciągły, nie tylko po zakończeniu audytu seo czy optymalizacji stron.

narzędzia seo

Jak pracujemy
tworząc audyt seo

W czasie naszej pracy wykorzystujemy darmowe jak i płatne narzędzi by pozyskać jak najwięcej informacji na temat analizowanej strony internetowej. Wszystko to, po to, aby dostarczyć najlepsze rozwiązania dla Twojej witryny. Poniżej kilka narzędzi, które cenimy sobie najbardziej: Google Keywords Planner, Google Search Console, Analytics, Google Docs, Senuto, Majestic, Ahrefs, Clusteric.

Czym jest
optymalizacja stron

Usługa optymalizacji stron i audytu seo może zostać dostarczona w dwojaki sposób: osobno audyt seo i osobno optymalizacja stron, oraz jako usługa połączono. Wszystko zależy od oczekiwań klienta.

Optymalizacja stron to usługa polegająca na wykorzystaniu praktycznych umiejętności specjalisty SEO po stronie technicznej. Działania w obrębie optymalizacji skupiają się na podniesieniu widoczności strony www na odpowiednie słowa kluczowe w Google oraz analizie i poprawie błędów w kodzie strony (np. optymalizacja nawigacji strony, dostosowanie elementów w celu poprawienia konwersji), aby zwiększyć potencjał SEO i pozycjonowanie stron. Efektem optymalizacji www jest lepsze działanie strony, lepsza konwersja ruchu, szybsze indeksowanie stron i poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania. Po wykonanej optymalizacji stron klientowi dostarczany jest raport z przebiegu prac i wprowadzonych zmian.

Czym jest
audyt seo

Usługa optymalizacji stron i audytu seo może zostać dostarczona w dwojaki sposób: osobno audyt seo i osobno optymalizacja, oraz jako usługa połączono. Wszystko zależy od oczekiwań klienta.
 
Audyt SEO to dokument ze zbiorem uwag i rozwiązań, które powinny zostać niezwłocznie wdrożone na stronie klienta aby polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce. Wielkość audytu seo zależy od wielkości i skomplikowania strony internetowej. Analogicznie jest z czasem przeprowadzenia i dostarczenia dokumentu: sklep internetowy, czy portal contentowy wymaga więcej czasu na analizę niż strona firmowa dostarczająca dwie usługi. Przyjęło się, że audyt seo wygląda w sposób następujący: diagnoza problemu -> opis problemu -> rozwiązanie problemu.

Jak rozliczamy się
za audyt i optymalizację

Kwota końcowa za przeprowadzenie audytu seo lub optymalizacji strony zależy od szeregu czynników: konkurencyjności branży, wielkości branży, technologii użytej na stronie, poziomu skomplikowania strony, wielkości strony i potencjału na rozbudowanie. Im te czynniki są większe i bardziej konkurencyjne tym cena audytu wzrasta. Kwota końcowa będzie uwzględniać też czas pracy programisty w przypadku gdy konieczne będzie wprowadzenie co bardziej skomplikowane rozwiązania.

Ostateczna zapłata za optymalizację i audyt seo następuje dopiero w momencie, w którym powyższe dokumenty i działania spełniają Twoje założenia i cele.
Chcemy mieć pewność, że wszystkie dostarczone porady i zalecenia były jak najbardziej przydatne. Jeśli chcesz poznać przybliżoną cenę jaką pobieramy za audyt to zapraszamy do kontaktu.

Kontakt

Dane kontaktowe

m. kontakt@staffmedia.pl

t. 664 086 647

Górnicza 96/4, 54-136 Wrocław
(Pracujemy zdalnie – adres wyłącznie korespondencyjny)

6 + 13 =

Kontakt dla klientów

Paweł Kot
Head of SEO
t. 664 086 647
m. pawel@staffmedia.pl