Audyt linków Wrocław

Widzisz, że spadła sprzedaż lub ruch na stronie?

Przygotujemy dokument, w którym znajdziesz

błędy, które zostały popełnione podczas linkbuildingu.

Dla kogo audyt linków

Audyt linków to usługa przeznaczona dla osób fizycznych lub firm, które chcą się upewnić co do strategii SEO, lub skontrolować skuteczność prowadzonych działań SEO.

narzędzia seo

Kiedy warto
przeprowadzić audyt

Sytuację, w których należy zdecydować się na audyt linków występują wtedy gdy: mamy drastyczny spadek pozycji w wynikach organicznych, spadek sprzedaży w sklepie internetowym, prawdopodobieństwo tego, że nasz serwis został ukarany filtrem algorytmicznym lub ręcznym, spadem ruchu w serwisie z wyszukiwarek.

Co jest potrzebne
do audytu linków

Do wykonania pełnego audytu linków potrzebne będą uprawnienia do kilku miejsc takich jak: Google Search Console, Google Analytics, raporty związane dotychczasowym pozycjonowaniem, informacje związane z wykonywanymi działaniami w obrębie domeny. Oczywiście bez pewnych rzeczy sobie poradzimy, ale musisz się liczyć z tym, że może kolekcjonowanie i analiza wszystkiego może zając trochę więcej czasu. 

Co zostanie zawarte
w raporcie

W ramach audytu linków klient dostanie informacje takie jak: analiza i ocena trafności dopasowania słów kluczowych, analiza i ocena pozyskanych linków, ocenę stosowania technik SEO, ocena serwisu pod kątem potencjału SEO.
Przy raporcie dostarczymy propozycję dalszego prowadzenia działań pozycjonowania.

Ile kosztuje audyt linków

Cena zależy od wielkości i skomplikowania przeprowadzenia takiego audytu. Zaczynamy od 2300 zł netto + VAT jeśli nasza współpraca będzie jednorazowa. Jeśli zamierzasz powierzyć nam pozycjonowanie swojej strony, to cena będzie zależeć od umowy i będzie zawarta w całościowej kwocie.
Jeśli nie planujesz tyle wydawać to mimo to daj nam znać – odpiszemy na pewno.

Kontakt

Dane kontaktowe

m. [email protected]

t. 664 086 647

Górnicza 96/4, 54-136 Wrocław
(Pracujemy zdalnie – adres wyłącznie korespondencyjny)

9 + 12 =

Kontakt dla klientów

Paweł Kot
Head of SEO
t. 664 086 647
m. [email protected]