Audyt linków

Wyeliminujemy błędy
po stronie linków

Przygotujemy dokument, w którym znajdziesz

błędy, które zostały popełnione podczas linkbuildingu.

Dla kogo audyt linków

Audyt linków to usługa przeznaczona dla osób fizycznych lub firm, które chcą przeprowadzić audyt lub skontrolować skuteczność prowadzonych działań SEO.

narzędzia seo

Kiedy warto
przeprowadzić audyt

Sytuację, w których należy zdecydować się na audyt linków występuje wtedy gdy: spadek pozycji w wynikach organicznych, spadek sprzedaży w sklepie internetowym, prawdopodobieństwo tego, że na serwis został ukarany filtrem algorytmicznym lub ręcznym, spadem ruchu w serwisie.

Co jest potrzebne
do audytu linków

Do wykonania pełnego audytu linków potrzebne będą uprawnienia do kilku miejsc takich jak: Google Search Console, Google Analytics, raporty związane dotychczasowym pozycjonowaniem, informacje związane z wykonywanymi działaniami w obrębie domeny.

Co zostanie zawarte
w raporcie

W ramach audytu linków klient dostanie informacje takie jak: analizę i ocenę trafność dopasowania słów kluczowych, analizę i ocenę pozyskanych linków, ocenę technik SEO.
Przy raporcie dostarczymy propozycję dalszego prowadzenia działań pozycjonerskich.

Kontakt

Dane kontaktowe

m. kontakt@staffmedia.pl

t. 664 086 647

Górnicza 96/4, 54-136 Wrocław
(Pracujemy zdalnie – adres wyłącznie korespondencyjny)

12 + 13 =

Kontakt dla klientów

Paweł Kot
Head of SEO
t. 664 086 647
m. pawel@staffmedia.pl